TAG O MNIE

    Hei !
To jest mój pierwszy post na tym blogu . Nie byłam/jestem pewna czy dodać ten post dzisiaj , czy jutro . I czy dobre jest to , że założyłam bloga . Założyć bloga próbowałam od wakacji i niestety nie wyszło . Nie mam zamiaru teraz się podawać , blog był moim marzeniem i nadal jest . Przechodząc do rzeczy zaczynajmy tag o mnie ! .

     TAG O MNIE :
♥Jak masz na imię ?.
- Julia .
♥Ile masz lat ?.
- Mam 13 lat , rocznikowo 14 .
♥Ulubiony kolor ?.
- Czarny,biały i czerwony .
♥Masz jakieś zwierze ?.
- tak mam , psa .
♥Masz chłopaka ?.
- Nie , nie mam .
♥Ulubiony przedmiot w szkole ?.
- J.niemiecki i wf .
♥Kim chcesz zostać w przyszłości ?.
- W sumie nie wiem chciałam być modelką, projektantką mody, fryzjerką,aktorką ,tancerką i wiele innych .
♥Masz rodzeństwo ?.
- Mam dwie siostry ; Natalię i Olę .
♥Gdzie chciałabyś wyjechać za kilka lat ?.
- Do usa ( new york , los angeles ).
♥Masz gg,skype,facebooka?.
- tak mam gg,skype i facebooka .
♥Masz najlepszą przyjaciółkę? Imię ?.
- Patrycja ( kuzynka ).
♥Ile ważysz ?.
- Ważę 39,5kg .
♥Jaki masz wzrost ?.
- Jestem niska ;( 155 .
♥Jak ma na imię twoja mama i tata ?.
- Paweł i Kinga .




     Podobał wam się mój pierwszy post?.

Related Articles

25 komentarze:

  1. fajny tag :)
    ja już obserwuje i uczciwie czekam na cb :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadasz się ciekawie. Powodzenia w blogowaniu. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog, możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięcze.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! <3 Powodzenia i dużo wytrwałości w blogowaniu :)
    Na dobry początek dodaję do obserwowanych :)
    Marthisse

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię kolor biały! Super się zapowiada na blogu! Powodzenia i życzę Ci samych sukcesów i zadowolenia z tego co robisz czekam na następne posty :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam post jest ok, ale spotkałam się na kilku blogach z Twoimi komentarzami, które są takie same "fajny post (lub świetny blog) co powiesz na obs. za obs.?" -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie mało ważysz xd
    obserwuję i liczę na to samo --> paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. proponowałaś obs, więc zacznij ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak już piszesz, że obserwujesz to zaobserwuj naprawdę :) nie trudno jest sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje ;) więc licze na to samo jak obiecałaś mergato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny tag :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag, ja już obserwuję ;3 teraz ty :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak na pierwszy post, to tag jest ok :D
    pytałaś o obserwację, ja już :)
    http://volleyball-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety, coś sie stało i nie mogę obserwować;/ Czy wam też sie takie coś dzieje??;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój Blog - Sandra-Suzy-blog.blogspot.com

      Usuń
  14. pytałaś o obserwację. ja już, teraz twoja kolej :)
    caro-carooline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje ;)
      Follow back?
      Fashionlikealife.blogspot.com

      Usuń
  15. nie widzę,abyś mnie obserwowała:P

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS