She wants more




  ( zdjęcia specjalnie rozmazane + rzeczy porozrzucane za to przepraszam ).

Nie wiecie jak tęskniłam za blogiem, za pisaniem. Zakładając bloga nie wiedziałam, że się tak wciągnę w to wszystko. Wiem przez jakiś tam czas mnie nie było.. prawie miesiąc, ale przez ten czas uświadomiłam sobie jak bardzo tęsknie i jak bardzo zależy mi na blogu. Przez jakiś tydzień nie chodzę do szkoły od czwartku jestem chora chodź dziś już jest mi lepiej. Mniej kataru, kaszlu, bólu gardła i bólu mięśni. W wczoraj jak byłam sama w domu totalnie słabo mi się zrobiło, nie dałam rady chodzić na nogach, czułam się jak na "haju"(xd) coś mi stukało w głowie, serce pomału biło ( a nie powinno szybko?)Myślałam, że serce się przeskoczyło do głowy, położyłam się na schodach myśląc, że jestem kaleką brak sił.Próbowałam dojść na kanapę do salonu i  doszłam po 5 minutach. Myślałam, że zmartwychwstałam bo nie czułam jak mi serce bije żeby się upewnić dotknęłam stół i się uspokoiłam. Chciałam się napić czułam się jak człowiek, który przez 2 dni nie pił picia,wody czegokolwiek, próbowałam dojść do kuchni, ale nie dawałam rady. Często mam takie sytuacje gdy jest mi słabo. W sumie jest to rodzinne moja siostra też tak ma. W sumie to wynik grypy, bólu mięśni :) . też tak masz?


Widzimy się w następnym wpisie!
Napiszcie mi koniecznie w komentarzach czy też tak macie!.

Related Articles

11 komentarze:

  1. Fajny efekt takiego rozmazanego zdjecia. Ja tak nie mam ale kiedys owszem.
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dziwne, że tak masz. Chyba powinnaś się gdzieś z tym zgłosić ;/ Mogło to być przez przemęczenie!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie myślałam, że blogowanie mnie tak wciągnie xd Matko... to straszne tak się czuć, ja nigdy tak nie miałam. Życzę Ci szybkiegoo powrotu do zdrowia ;*

    obserwuje ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak ja mam tak zawsze przy chorobie ale to chyba normalne ☺
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że Ci się nic nie stało, tym bardziej, że byłaś sama.
    3maj się. Ja też sobie teraz choruję :(

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog i zdjecia :)
    zapraszam w wolnej chwili do siebie nadinnes.blogspot.com
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję, ja tak nie mam, ale cóź.
    http://magy-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie mam tak, ale współczuję :/.

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS