Do not run away!




Heii!
Pewność siebie, o tym chciałam napisać, nie mam dalej pojęcia jak się zabrać za ten wpis mam nadzieję, że będzie jak najbardziej w porządku. Ile mamy pewności siebie? Czy wgl ją mamy? Może uciekamy od niej? Mi samej brakuje takiej doskonałej pewności siebie. W niektórych sytuacjach jak  mam coś zrobić, albo myślałam sobie że na pewno uda mi się to wykonać, a naglę jak przechodzi do rzeczy 'uciekam' przed tym. Raczej jestem osobą otwartą, potrafię powiedzieć każdemu prosto w twarz co o niej myślę nie uciekając przed tym, prawdę zawsze cenię nawet jeżeli jest bolesna, nawiązuję łatwo różne kontakty, itd. Ja dalej się uczę tak jak inni, żeby być dalej pewna siebie i jeszcze bardziej. Znam osoby co uciekają przed wszystkim są "skryte, boją się", a może ty masz właśnie te cechy?. Ja wolę raczej być otwarta i w jakimś tam sensie pewna siebie.


( jaki dzióbek xd )

Jesteś pewna siebie?
Brakuje ci tej pewności, odwagi?

Related Articles

11 komentarze:

  1. Piekne wlosy! ;))
    Ja jestem pewna siebie, co do odwagi to róznie to bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha fajny dzióbek, masz racje! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia i bluzka!
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Będę wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna bluzeczka!
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Będę wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do pewności siebie, myślę, że potrafię być pewna siebie na..98% ;)

    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami bardzo brakuje mi własnej pewności i uwagi, ukrywam się sama w sobie.. Nie lubię tego. Ale z pozoru jestem dosyć pewna siebie, ale dopóki nie dojdzie co do czego, to mogę być cichutką, szarą myszką.
    (obserwuję!♥)
    ♥Myless♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często brakuje mi tej pewności siebie, chociaż staram się z tym walczyć!
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami ta pewność siebie przybywa, czasem gdzieś znika... Śliczne zdjęcia. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie! ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCkTSLDXgJlmLMJ0iEcRAdfw/videos
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno nie jestem typem osoby otwartej, ale też nie zamkniętej, coś pomiędzy i wydaje mi się, że naprawdę rozwijam się i jestem coraz bardziej pewna siebie, co bardzo mnie cieszy! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (TUTAJ) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem tak średnio pewna siebie.. ale jest coraz lepiej. :)


    http://annbabe-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS