♦ improved evaluation ♦

 Heii!
Na samym początku od razu chcę napisać, że zdjęcia nie mają za dobrej jakości w sumie możecie to zobaczyć, oczywiście brak światła. Wydaje mi się, że wyglądają nawet ok, żeby je tu wstawić. No wiecie wracanie z szkoły o jakiejś 3:00 oczywiście zależy, o której lekcję kończę. Cała ta godzina mówi za siebie. Pierwszy semestr skoczył się w poniedziałek, do piątku nie można było nic poprawiać. Jestem zadowolona z ocen?. Na pewno są lepsze niż w poprzednim roku, ale w drugim semestrze chcę się bardziej "przyłożyć".

Już dzisiaj potrafiłam dostać cztery oceny z przedmiotów. Mega dużo nauki, tak jak w innych szkołach w Polsce. Mega zazdroszczę osobą co mieszkają za granicą, szkoła jest bardziej "luźna" o wiele mniej nauki, oceny z każdych przedmiotów mają po dwie z sprawdzianów. Na pewno lepiej nauczysz się na sprawdzian z danego przedmiotu raz a porządnie! :).





Jesteście zadowoleni z ocen na pierwszy semestr?.



Related Articles

28 komentarze:

  1. Nie jestem zadowolona ze swoich ocen, ale to tylko i wylacznie moja wina, bo byłam strasznie leniwa. :)
    Śliczne zdjecia! :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym chodzić do szkoły za granicą.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, za granicą jest sto razy lepiej.

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ze swoich ocen jestem bardzo zadowolona :)
    Dziękuję za komentarz na moim blogu :)

    Zapraszam
    Cisza przed Burzą

    OdpowiedzUsuń
  5. Dosłownie przed chwilą czytałam post dziewczyn, które mieszkały przez kilka lat w Anglii.
    Tam, szkoły są idealne!
    Ja średnio jestem zadowolona z moich ocen, chociaż pociesza mnie to, że nie mam wystawionej żadnej 3 :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę nie na temat, ale masz piękne włosy :) A co do ocen na semestr to u mnie zbliża się sesja :(

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem zadowolona z ocen :( Śliczne masz włosy!
    Wiem co czujesz, jeżeli chodzi o wracanie do domu o 15, gdy już nie ma światła i nie ma jak zrobić zdjęcia!

    tvjler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie moje oceny są w porządku, ale następne półrocze przyniesie jeszcze lepsze efekty. Zdjęcia są fajne i ciekawe. :)
    gold-daisy07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne masz włosy,
    takie mega zadbane i zdrowe :)

    zazdroszczę :)

    pozdrawiam,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z drugiej strony ucząc się ćwiczysz swoją pamięć. Jest też większe prawdopodobieństwo, że ta widza zostanie w twojej głowie na dłużej niż tylko do sprawdzianu ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałabym mieszkać i chdzić do szkoły gdzieś za granicą.



    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no i poklikałam nawet kilka razy.:)


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie oceny jeszcze nie są wystawione :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu, ale bardzo mi się spodobał więc obserwuję! :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w miarę zadowolona ze swoich ocen. Rzeczywiście zagraniczne szkoły są fajniejsze, mam parę koleżanek i dużo mi opowiadały.
    Zapraszam też do mnie: lady-kala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zadowolona, średnia na półrocze sięga 5,55, taki kujon haha ;D
    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    MYLESS-LITTLE-WORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał ale śliczne wlosyy *.*
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No cóż, tak już jest z polską szkołą, ale ja jestem zadowolona z tego semestru, choc wiem, że mogłoby być lepiej to drugi powinien pójść lepiej :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. ogólnie to nie, chociaż może z jednej strony- bo w końcu nie siedziałam z nosem w książkach, tak jak co dziennie w pierwszej klasie i mam taką samą średnią :) więc jestem trochę z siebie dumna, ale myślę, że drugi semestr będzie o wiele lepszy!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie pierwszy sefekt kończy się za tydzień, jeszcze czeka mnie to 5 dni męki niestety ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo śliczne zdjęcia! masz cudowną urodę, a zdjęcia są cudownie zrobione!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga
    PS cudowny szablon ♥
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie pierwszy semestr kończy się w środę, ale z ocen jestem zadowolona :)
    Pytałaś o obs. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com
    ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Też zazdroszczę ludziom mieszkającym za granicą, nie tylko szkoły, a ogólnie wszystkiego :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. A u mnie oceny są wystawiane do końca stycznia . Wierzycie w to ??


    http://takachwilejakte.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz śliczne, długie włoski! ;)
    http://pkpirat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też miałam ciężki tydzień.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS