magical gift...

Heii♥♥
Pożegnaliśmy zimę. Szkoda, ponieważ tej zimy nie było prawie wogule śniegu, a pierwszy śnieg spadł późnym grudniem.. ale mamy już wiosnę!. Czas na dłuższe spędzenie czasu na świeżym powietrzu. Przede wszystkim to czas grillowania! Uwielbiam kiełbasę, karczka, ziemniaki, pieczarki... czy tam inne przyjemności z grilla. Więcej słońca, a ono daje mi większy uśmiech na twarzy. Jak i przepiękne kwiatki różnokolorowe na łące,mocno zielona trawa coś wspaniałego. Wstawanie do szkoły robi się lepsze, w moim przypadku wstaje o godzinie 6, jest jaśniutko, przez to lepiej właśnie się wstaje.



Dla mnie każda pora roku jest czymś doskonałym.. Magicznym darem od boga. Wszystkie te pory roku maja jakiś "dar", który mnie uszczęśliwia,krótko mówiąc jest to dla mnie coś magicznego. .Dlatego warto się cieszyć z każdej oto pory roku i każdą doceniać. Chodź zima jest dla mnie wyjątkowa i ponad to jakbym już miała wybierać wybrałabym właśnie zimę.♥



  Outerwear:  click

Related Articles

11 komentarze:

  1. jesteś piękna :)


    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, śliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się cziesze,że już wiosna. Coraz bliżej lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wstaję przed 6 i mimo ze jest juz jasniej, to i tak nie potrafię zgrabnie wstawać. :((

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo czekałam na wiosnę i na moment, w którym ubiorę wiosenne buty.
    Ciekawy post.
    Zapraszam: hirikari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ostatnim czasie wstaje przed 6 tak sama z siebie i bardzo miło się wstaje gdy jest taka pogoda :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam grilowanie :D
    (poklikane, życzę powodzenia :**)

    Zapraszam: agnieszkaboczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mój organizm jest już tak zaprogramowany, że nawet w weekendy wstaję po 6, czasami po 7, haha :)
    dzięki, że odwiedziłaś mój blog! mam nadzieję, jeśli Ci się spodobał, to zostaniesz na dłużej :)
    kliknęłam w baner, jak prosiłaś xo btw, obserwuję!
    Mój blog - może znajdziesz coś dla siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam w baner jak prosiłaś :)

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam się cieszę że zimę pożegnaliśmy :) lubię grillować :D

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znoszę śniego i zimna, dlatego wiosenne słońce jest dla mnie rajem. :))

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS