Fail

 Hello!
W ten weekend, mam w planach iść na sesję z siostrą. Mam nadzieje, że pogoda będzie jak najlepsza, bo mam już plan na całą sesje. Jak na razie jest deszcz, grad, a nawet śnieg.. więc wystarczy trzymać kciuki. Wreszcie wolne!. Długi weekend, nadszedł, Święta!. Uwielbiam święta Bożego Narodzenia jak i Wielkanoc. Mega uczucie, spędzić tak fajnie czas. Więc dlatego jestem mega podekscytowana. Święcenie koszyczków, pyszne śniadanie, lanie się wodą! Jajka! Jak ja kocham jaka.. ♥ Jeszcze 1 kwietnia, czyli dziś.Ja akurat nie przepadam za tym dniem, ale niektórzy przy nim się dobrze bawią.




Fail

A wy jakie wolicie święta? A może oba uwielbiacie?.

Related Articles

24 komentarze:

  1. Uwielbiam te same święta co ty :D
    Śliczne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam i te i te ze względu na pyszne ciasta, haha! :)
    http://maleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam i Wielkanoc i Boże narodzenie. :)

    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście lubię switęta :D
    Udanej sesji
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam Boże Narodzenie :*

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3
    jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:)
    więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam święta. Ładny masz sweterek, można wiedzieć skąd?
    Zapraszam: hirikari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest sweterek, tylko futrko. Z sheinside w poprzednim poście dałam linka. ¤¤◆pzdr.

      Usuń

  7. U mnie pogoda od kilku dni właśnie taka mega kapryśna, jak piszesz :/ leje deszcz, za chwilę świeci słońce, po czym sypie grad i wieje mega wiatrzysko, które niemalże głowy urywa :/ i tak w kółko, cholery można dostać grrrr :/ po prostu wszystkie cztery pory roku w jednym czasie :/
    Ale cieszę się, że teraz mamy kilka dni wolnego, chciałabym pyknąć z dwie sesje na zaś, tak jak Ty :) więc powodzenia nam życzę, oby pogoda dopisała :) hehe


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside? z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zdecydowanie wolę Boże Narodzenie,
    oj mnie też wkurza to pogoda -.-
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też, chciałam wyjść na dwór, ale ciągle świeci słońce a za 5 min pada deszcz/grad. Chociażby dlatego nie mogę na mojego bloga dodawać postów z moimi zdjęciami :<

    Dziękuję za poklikanie w linki :) Również u ciebie kliknęłam w baner Sheinside ♥
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia <3
    Zapraszam serdecznie no nowego bloga o ZDROWYM STYLU ŻYCIA:
    http://patrycjamiazek.bloog.pl
    Chcesz być FIT? Ćwicz ze mną!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham jajka, ale od tego roku jestem weganką, więc na pewno ich nie zjem :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie bardziej odnajduję się przy Świętach Bożego Narodzenia, tej atmosfery nie da się za nic w świecie podrobić ;)
    Śliczne zdjęcia, niestety u mnie pogoda także nie dopisuje ;/


    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promocyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardziej lubię Boże Narodzenie. Oj faktycznie, pogoda jest okropna!

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię obydwa święta, ale tylko ze względu na jedzenie, a tak to bardziej wolę zdecydowanie Boże Narodzenie. c:
    Zapraszam. Jeste Batmane Blog ☾

    OdpowiedzUsuń
  15. ja generalnie lubię święta :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia. zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo cieszę się z nadejścia Świąt, chociaż zdecydowanie wolę Boże Narodzenie :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę święta Bożego Narodzenia tylko ze względu na choinkę i światełka.Ogółem nie przepadam za świętami. Męczy mnie ta atmosfera przed nimi. Świetne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wszystkie święta uwielbiam! :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Każde mają swój urok - w Boże Narodzenie jest choinka, kominek, światełka, pasterka... a w Wielkanoc malowania jajek, czekoladowy zajączek, ciepło - przynajmniej powinno być :)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie Ty masz przepiękne włosy!
    Uwielbiam każde święta, bo to okazja żeby spotkać się z bliskimi
    No i... Najeść się, haha
    Wesołych Świąt!
    http://jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam lubię równocześnie te święta :>
    Obserwujemy? Odp u mnie :>
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS