ootd #2 / nike roshe run






Hello! 
Kolejna krótka notka z "serii" ootd. Będzie takich wpisów więcej, ale to nie oznacza, że już nie będę nic pisać!. Widzę też, że wam również podobają się takie wpisy!. Jak na razie to tyle! Mam nadzieję, że stylizacja wam się spodobała! Do zobaczenia, do kolejnego już tematycznego wpisu!.
 ♥♥♥









// Sweater - zara // pants - click // boots - nike roshe run // sunglasses - click //






  ( przepraszam za psa w tle ) ♥

Spodobała wam się stylizacja?.

Related Articles

37 komentarze:

  1. te buty sa super :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ootd
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Jesteś piękna♥
    A w spodniach się zakochałam ♥♥
    Mój Blog - klik! - Poklikasz serduszka w poście? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygladasz! śliczniusi piesio :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za taką długością spodni ale prezentuje się fajnie :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, spodobał mi się ten sweterek. :) Też mam roshe, są teraz moimi numer jeden. :D
    Zapraszam na nowy post!
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne *-*

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja <3

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepraszaj za psa, słodziak z niego!
    ładny sweterek. I ogólnie prosto, lecz ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te buty. I okulary.
    Za to okolica, w której wykonane zostały zdjęcia jest średnia, dla mnie mało atrakcyjna.
    Pozdrawiam
    cynamonowyalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepraszaj za pieska, fajnie wyszło xd świetne zdjęcia i sweterek *.* muszę taki zdobyć! ;D pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ♥
    ModowyDesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne buty:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja, a buty genialne, mam takie tylko że ze srebrną nike :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja. Masz dobry gust.
    nowosadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam te spodnie strasznie mi się nie podobały. Teraz widzę je coraz częściej i zaczynają mi się mega podobać. Ogólnie twój outfit mi się strasznie podoba *.*
    Dziękuję za kliki oczywiście klikam w baner i linki przy zdjęciach :)
    Zapraszam na konkurs! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jest świetna! :) Bardzo mi się podobają okulary, a Ty jesteś bardzo ładna :)
    Staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :* http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/2015/04/kilka-ciekawych-rzeczy-z-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny ootd ;* genialne okularyy ;pp
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/2015/04/powracam.html <--- Nowy Post ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz, slicznego masz pieska ;*
    poklikasz też u mnie? :)

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit! Też się zastanawiam nad kupieniem roshe run :3

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja! Świetne zdjęcia ;>
    Zapraszam do siebie i obserwuje twój blog ;>
    http://rosie-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna stylizacja. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana wygladasz swietnie! :) Dziekuje ci za komentarz ktory zostawiłaś. Prosilas zebym kliknela w baner ( kliknełam juz :)
    To obserwujemy? :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te buty, zazdroszczę :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, cudowny ten sweter! *-* Pozdrawiam

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty te sa niesamowite. Sama takie posiadam ;)
    Obserwuje ;)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi! Serdecznie zapraszam! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się bardzo te spodnie, można wiedzieć gdzie kupiłaś? :)

    Pozdrawiam i życzę udanej majówki! ♥
    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog!
    Cudne zdjęcia i fajny wygląd bloga :)
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne spodnie! *.*
    Podoba mi się Twoja stylizacja. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja bardzo mi się podobała :)
    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja boska! Nie zbyt sportowa ani zbyt elegancka;)

    geordiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS