What is the future?





Hello!!
Po wakacjach pójdę już do trzeciej klasy gimnazjum. Pomału muszę się zastanawiać do jakiej szkoły pójdę w przyszłości. Nie wiem jeszcze gdzie , mam pustkę w głowie. Muszę wszystko dobrze przemyśleć i czy z daną szkołą będzie mi dobrze. Będzie to trudna sytuacja, bo przeważnie szkoły do których bym poszła są za daleko, albo w ogóle ich nie ma.
Zastanawiam się nad paroma szkołami, których sama nie jestem pewna. 
Będzie to trudna sytuacja, ale będę musiała nią jakość ogarnąć połączyć to co lubię robić najbardziej i spełniać się w tym. Przede mną dużo czasu zastanawianie się i przemyślenia, bo to ode mnie będzie zależeć co będę wykonywać, robić w przyszłości. Myślę pozytywnie i mam nadzieję, że będzie wszystko w jak najlepszym porządku.
A wy piszcie ile wam zajęło zastanawianie się co będziecie dalej robić, piszcie w komentarzach na ten temat. Co myślicie na ten temat?


Co sądzicie?
Ile wam zajęło zastanawianie się nad dobrą szkołą dla siebie?


Zapraszam na blogi: (inne blogi w następnym poście)
click
click
click
click
click

Related Articles

6 komentarze:

  1. Ja nie mam pojęcia co ze sobą zrobię w przyszłości. Boję się tego!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też idę do 3kl gimnazjum, mam wybrane liceum, ale nadal nie wiem co chcę robić w życiu.

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały czas się zastanawiam nad szkołą po gimnazjum i jak na razie mam pustkę w głowie
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nigdy nie umiałąm sięzdecydować, w ostatniej chwili w wakacje zawsze coś wybierałam. A teraz już na studiach. Nie stresuj się.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja teraz wybralam szkole, ale nie jestem do konca pewna tego wyboru

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/
    mój blog
    Klik

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS