Dbam o bloga?


Hello!.
Dbam o bloga? -Sama nie jestem w tym najlepsza. Nie jestem do końca pewna, że w 100% dbam o bloga w pełni siebie. Ale chcę wam napisać w jakich sprawach dotyczące bloga się spełniłam.Staram się jak najczęściej dodawać wpisy, tematyczne,modowe jak i zwyczajne notki. Również jeżeli chodzi o wygląd bloga, zmieniam co jakiś czas na jeszcze lepszy,przyjemniejszy, żeby był bardziej odświeżony.O zdjęcia, staram się żeby był jak najlepsze, ciekawsze. Jakość jest trochę gorsza, ale to wina już komputera, aparat mam dobry, ale już nic nie poradzę. Inne rzeczy bloga również mi odpowiadają i czuję, że się w nich spełniona. Jedynym minusem jest to, że nie mam dobrego kontaktu z czytelnikami. 
Co jakiś czas odwiedzam blogi i komentuję, a jak mi się spodoba obserwuję. Najwidoczniej to za mało, proszę was abyście to wy napisali co o tym sądzicie!. Może mi pomożecie?. Co robię źle?
Czekam na wasze opinie!.


Napiszcie co o tym sądzicie?
Co robię źle? Co bym zmieniła?



Related Articles

8 komentarze:

  1. jaki masz aparat bo robi piękne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozesz odpiwiedziec ? zeby dbac o bloga trzeba dbac o swoich czytelników

      Usuń
    2. Spokojnie, wyszły komplikację. Zdjęcia robię zwykłym telefonem ( Samsung Galaxy s2 ) ma 8.0 mega,
      Mam nadzieję, że zaspokoiłam twoje zainteresowanie,. ;)

      Usuń
  2. Dbasz o bloga! Wszystko jest w jak najlepszym porzadku! Tak sądzę!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem dbasz o bloga i widac, że blog jest dla ciebie wazny

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu pierwszy raz, ale wydaje mi się że o niego dbasz, trzeba czasu, żeby wszystko się rozkręciło ;)

    Nowy post na moim blogu, zapraszam serdecznie! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. wchodz na blogi pozostawione w komentarzach, to cos znaczy :D dbasz, dbasz :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dbasz o bloga, naprawdę! Według mnie nic nie robisz źle. Zgadzam się z powyższymi komentarzami, potrzeba czasu <3
    http://sleepysoup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS