HEALTHY BREAKFAST IDEAS #2

Heii!!
Postanowiłam wrócić z serią "HEALTHY BREAKFAST IDEAS". Stwierdziłam, że będę nią nadal kontynuować, sama bardzo mi się spodobała jak i wam. Szczególnie w te wakacje robiłam często sobie różne zdrowe rzeczy na śniadanie jak i w godzinach popołudniowych czyli też na deser. W tym poście pokaże wam jak zrobić "sałatkę owocową" jest to bardzo łatwe jak i bardzo smaczne. 
Mało będę opisywać co i jak bo dokładnie macie na zdjęciach pokazane. 
Zapraszam.




 1. Składniki do mojej sałatki owocowej:
- Banan, 
- Arbuz ( ja akurat mam 3 kawałki arbuza, jeden kawałek skroiłam a dwa zostawiłam jako dodatek,
- Brzoskwinia ( 3 brzoskwinie),
- Cukier.



               


2. Kroimy wszystkie składniki na kawałki jak jest to pokazane wyżej i wsypujemy je do miski.







3. Wszystkie owoce pokrajane są w misce, dokładnie je mieszamy i dosypujemy cukier, aby owoce miały słodszy smak. Gotowe!. Ja jeszcze dodaje do naszej sałatki arbuzy jak i coś do picia dobrą lemoniadę, aby ulepszyć nasze zdrowe śniadanie czy tam deser.




 Jak wam się podoba?
Zachęcam do zrobienia takiego oto deseru,śniadania.

Blogi jak obiecałam:
- click
- click 
- click
- click 
- click


Related Articles

14 komentarze:

  1. Wygląda przepysznie, uwielbiam arbuza <3
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie, ale nie lubię arbuza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie sałatki, muszę wypróbować ten przepis :)

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sałatka owocowa . Pysznie wygląda napewno kiedyś ja wypróbuje :)
    Obserwuję !


    Noowy post !!Zapraszam do mnie !
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do mojej sałatki dodawałam jeszcze truskawki i jagody, gdy był na nie sezon.
    Pozdrawiam i zapraszam: thecrypticalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wygląda :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale mi teraz ochoty narobiłaś!
    Muszę teraz spróbować haha:)
    Ja nie przepadam za arbuzem, ale za to kocham banany i brzoskiwnie (moje ulubione owoce) :D


    Obserwujemy twojego bloga i zapraszamy do nas: www.liviandinga.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. suuper wpis, napewno wypróbuję u siebie

    pozdrawiam i zapraszam http://creativetypehere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pycha! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS