BACK TO SCHOOL HAUL!!!








Heii!
Rok temu nie robiłam wpisu Back to school, ale w tym bardzo chciałam to zrobić. Uwielbiam czytać najbardziej oglądać filmiki typu Back to school. Sprawia to mi przyjemność. Nawet jak się "spóźniłam" z postem tak czy inaczej chcę wam pokazać jakie mam przybory do szkoły itd. Daj szczególnie znać czy spodobał Ci się wpis, czy nie i co sądzisz. Czekam na wasze opinie!

Wszystkie zeszyty mam ze sklepu "Jan" jak i reszta przyborów. Już od paru lat robię zakupy w Janie, według mnie są tam najlepsze zeszyty za dobrą cenę. Jak i reszta rzeczy do szkoły.  Piórnik kupiłam zwyczajnym sklepie w mojej miejscowości. Wszystko pokazałam na zdjęciach na dole.
Mam nadzieję, że nie zawaliłam was zdjęciami. 

Więcej:
Zeszyt duży 'Wave' w nim mam Historie, Geografie, Fizykę, Biologię. Z tych przedmiotów bardzo dużo piszę, oprócz biologi, akurat z tego przedmiotu prawie nic!. Dwa duże zeszyty " Notte" mam do Chemi, matematyki, mały do niemieckiego. Reszta zeszytów  do pozostałych przedmiotów ' mniej ważnych'. Oczywiście oprócz Polskiego i Angielskiego. Angielski mam w różowym, a polski w pięknym zeszycie "trave". Biała teczka przyda się zawsze aby coś schować jakieś projekty inne rzeczy. Pomarańczowy notes do notowania sprawdzianów, kartkówek i innych. Nie wyobrażam sobie nie podkreślania pisakami różnych słówek, zdań. Małe karteczki również na notowanie jak i zapisywanie itd. Zawsze się przydadzą!. Śliczny piórnik w zebrę w kolory, które uwielbiam czarny i biały. W dodatku milutki!. Zwyczajny klasyczny plecak w dodatku skórzany świetnie się prezentuje. 






























Jak Ci się podoba wpis?
Co sądzisz? 


Related Articles

20 komentarze:

  1. Świetny wpis, też uwielbiam czytać wpisy i oglądać filmy z serii "back to school" :)
    u mnie zakreślacze, kolorowe karteczki i grube zeszyty to podstawa :)
    A plecak i piórnik.. cudo! :) Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy :) Zeszyty mi się spodobały najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny piórnik
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i fajny post :) obserwuje i licze na to samo :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post!
    .
    .
    Obs za obs ( zaobserwowalam,napisz u mnie jak tez sie odwdzieczylas)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. MEGA WPIS! SWIETNE RZECZY! <3

    ZAPRASZAM DO MNIE <3 xxx
    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny plecak, ale nie mieści mi się tam wszystko!

    U mnie konkurs na post promujący na 3 znanych blogach!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Plecak mega uroczy, kocham czarne. :)
    klik

    OdpowiedzUsuń
  9. masz naprawdę fajne zeszyty i pozostałe szkolne rzeczy ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zeszyty :) Zapraszam do siebie, odwdzięczam się za każdą aktywność!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Supi wpis, fajne rzeczy :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post!
    .
    .
    .
    Obs za obs?(Ja już,napisz u mnie w kom na blogu)
    Zapraszam do mnie
    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  14. Megaa! <333

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. piórnik jest genialny! lubię takie 'zwierzęce' mój jest szary z jakby futerkiem haha <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny haul! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS