PERFECT BODY




Patrząc na zdjęcia powyżej i poniżej stwierdzasz :" ale ona ma idealne ciało, zadbane, wysportowane. Chciałabym mieć takie" co z tym zrobisz? nic,Wolisz oglądać i podziwiać.Zdjęcia ciała z tumblr'a czy instagram'a różnych dziewczyn nas inspirują do działania,ale to nie tylko. Dobra, obejrzałaś dużą ilość fotografii, jesteś już mega zaangażowana, ale zrób pierwszy krok. Rób coś w tej sprawie, nie siedz, ale od razu zacznij działać. Rozpocznij wszystko od nowa, dbanie o siebie, zdrowe jedzenie, ćwiczenia jak i pozytywne nastawienie do siebie. Nie rozumiem dziewczyn, które zazdroszczą, chcą czegoś, a nic z tym nie robią!. Hello? Ogarnij się dziewczyno, zacznij działać, a osiągniesz swój cel. Ćwiczenia, zdrowe odżywianie nie tylko zmienią wygląd, ale i samopoczucie. Czujesz się energiczna masz pozytywne myśli. Jak nie zobaczysz efektów nie poddawaj się, przyjdzie z czasem, a potem jeszcze szybciej!!.
 Masz zły dzień? ćwiczenia to dobry pomysł na wyluzowanie się, jesteś wtedy skupiona i działasz!
 Zapraszam na mój tumblr - Click .

Codzienne przeglądanie zdjęć z tumblr'a nakłaniają mnie do codziennego postępowania.



Ćwiczysz, masz zamiar,a może wgl nie będziesz nic robić w tej sprawie?.

Related Articles

7 komentarze:

  1. mnie takie zdjecia nie motywuja, jesli juz to sama sie za siebie biore w garsc. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde aż mi głupio bo jest dokładnie tak jak piszesz. Nie ma co zaczynam ćwiczyć :)
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja po maturze zamierzam się wziąć za siebie, teraz mam za dużo spraw na głowie i wiem, ze byłabym niesystematyczna :D/K

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ćwiczę od jakiegoś czasu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo motywujący post :) Warto się czasami zmotywować takimi zdjęciami, ale ważne, żeby nie robić tego przesadnie ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS