VICTORIA'S SECRET FASHION SHOW 2015 ANGEL



 Mam obsesje na punkcie pokazów Victoria's Secret. Jest to największy show,pokaz w roku.W poprzedni wtorek odbył się właśnie ten fashion show. Niestety cały live z pokazu będzie dopiero na początku grudnia bodajże 8. Na razie możemy się fascynować zdjęciami. Dodałam większość zdjęć modelek z tego pokazu. Stroje, ubrania Aniołków są szałowe, perfekcyjne, idealne rzucają się w oczy szczególnie modelka gra główną rolę. Biały uśmiech, idealne ciało, błyszczące włosy to cały aniołek z Victoria Secret pokazuje kobiecość i blask.W tym roku dali koncert Selena Gomez,Ellie Goulding, the weeknd. Dali czadu, kawałki materiałów jak śpiewali są już w internecie!. Ja wprost jestem zakochana w całym show, co roku się nie mogę doczekać i śledzę na bieżąco instagram modelek. W tym roku nowymi twarzami szczególnie były: Kendall Jenner, Gigi Hadid. Myślę, że obie dały radę choć mam swoje faworytki. 
Marzeniem jest aby oglądać cały pokaz na żywo... aż pozazdrościć osobą, które tam były..

Śledźcie instagrama -----> Victoria Secret's <----- więcej zdjęć










Jak wam sie podoba?
Co sądzicie o pokazach Victoria's Secret?.

----
Klikniesz? Click <--- bierzesz udział w konkursie!.

Related Articles

26 komentarze:

  1. Mega! ♥
    U mnie też pojawił się właśnie taki post :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie cudowne, takie idealne <3

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. coś pięknego... <3
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kiedyś uczestniczyć w takim pokazie :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w dwa poniższe linki :
    goo.gl/ZIaY0w
    goo.gl/OdHDk7
    To dla Ciebie chwilka, a bardzo mi pomożesz,
    z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie to show było idealne.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pokaz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Boski pokaz! Chciałabym kiedyś jeden z nich zobaczyć na żywo *-*

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pokazy vs :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi pokaz się podoba :)

    http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. One są wszystkie idealne *O*
    zapraszam do siebie :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. ale to musialo byc super!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym tam być :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi osobiście bardzo podobają się pokazy Victoria's Secret.
    Zapraszam do siebie , będzie mi bardzo miło jak wpadniesz i zostawisz po sobie ślad :)
    Klik - Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia, uwielbiam te aniołki <3
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są cudne♥
    Swoją drogą każdy pokaz Victoria's Secret jest niesamowicie inspirujący i cudowny♥

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku wszystkie takie idealne ♥ KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokazy VS to zawsze wielki i boskie widowisko! świetnie byłoby zobaczyć to kiedyś na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gigi i Kendall najlepsze <3
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham pokazy Victoria's Secret. Poza cudownymi modelkami do których po prostu mam słabość bo są cholernie piękne to artyści wybierania do zaśpiewania na żywo zazwyczaj są tymi których bardzo lubię. Być na takim pokazie to jedno z moich większych marzeń.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :)!
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze odwalili dobrą robote. uielbiam pokazy victoria's secret <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częśćiej :D
    .
    .
    Może obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu) ( Ja już obserwuje)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS