New Year 2016




 Hello!
Witajcie w nowym roku!. Jak się czujecie? Jak spędziliście sylwestra?. Ja siedziałam w domu z różnych przypadków.. Ostatnie lata były dla mnie trudne. Rok z którym się pożegnaliśmy nie wspominam najlepiej. Zresztą się cieszę, że mamy nowy rok, nowe postanowienia i oblicza. Poprzedni rok sprawił mi wiele bólu jak i smutku,stresu. Z tym, że nawet 2014 nie był najlepszy dla mnie.. trzymam się dobrej myśli i mam nadzieję, że będzie coraz lepiej i zapomnę o różnych nieprzyjemnych sytuacjach w poprzednim roku.
Już koniec pierwszego półrocza nie jestem zadowolona z moich ocen.Na początku miałam bardzo dobre oceny, ale potem się sprawa pogorszyła. W nowym półroczu, biorę się za siebie i będę jak najdłużej utrzymywać dobre oceny. Nawet z tych przedmiotów, które sprawiają mi kłopot.
A postanowienia nowo roczne?. Mam dużo postanowień, chcę dużo zmienić w sobie. Jak i na zewnątrz i wewnątrz. Pracować nad sobą i się nie poddawać, skupić się na samej sobie. Może następny post będzie miał nazwę: Postanowienia noworoczne?.. zobaczymy :).


Sweater - CLICK

Proszę o kliknięcie w link do swetra wyżej. Jak i o klikanie w linki do sklepu Yoins niżej. 
Ceny ciuchów możecie podawać w komentarzach, albo sprawiedliwie kliknąć(sprawdzam). Bierzecie udział w losowaniu. Dziękuję :). ♥



Co sądzisz? Dla ciebie też poprzedni rok nie był najlepszy?..  
Postanowienia noworoczne?

Related Articles

12 komentarze:

  1. To aby nowy Rok był dla Ciebie lepszy od starego. Ja spędziłam Sylwka z Chłopakiem przy whisky ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja akurat mialam bardzo udanego sylwestra:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. Również poprzedniego roku nie wspominam najlepiej, więc trzymam kciuki za nas obie, aby ten był lepszy! ♥ Zdjęcia bardzo przypadły mi do gustu. Poklikałam;)
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego co najlepsze w nowym roku :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam, mega zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby twoje postanowienia się spełniły, zmień wygląd, bo ten skopiowany od Łucji nie jest fajny :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. $25.41, $13.95; $11.95; $13.95; $17.95; $15.95; $29.95; $15.95; $19.95; $13.95
    Super sukienki!
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, poklikałam w linki:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie! Staram się zapomnieć o tamtym roku i żyć na nowo :D
    zapraszam do mnie inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to życzę Ci żeby spełniły się Twoje postanowienia i zeby ten rok okazalam sie dobry dla Ciebie :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że twój rok 2016 będzie lepszy, też nie wspominam poprzednich lat najlepiej :/ Poklikane ^^
    Zapraszam do mnie: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS