l Plany? Szkoła? l

 

 Heii!
Ostatnio dużo myślałam, co właściwie chcę robić w życiu, do jakiej szkoły pójdę?. Jestem teraz w 3 klasie gimnazjum, powoli będę musiała wybierać szkołę średnią. Jest to bardzo trudne, w tym wieku zdecydować o swojej dalszej przyszłości. Nie wiem jaki kierunek wybiorę, czym się będę zajmować. Nie mam jakiś specjalnych "zdolności" czy tam talentu, zainteresowań. Dopiero po jakimś upływie czasu mogę poznać swoje dokładne hobby. Jak już się czymś interesuję to jest jeden,ale duży problem. Mieszkam w takiej miejscowości, gdzie nie ma za dużego wyboru szkół, a właściwie nie ma takich szkół do których chcę chodzić. Jakbym miała jeździć do dużego miasta, mój dzień by wyglądał tragicznie. Wracałabym o jakieś 18 do domu, a wstawałabym o 5 żeby dojechać spokojnie do szkoły i się zebrać. A gdzie koleżanki,nauka, rodzina inne obowiązki?. Nie wyobrażam sobie tego, zdecydowanie. Co mi zostało? Iść do liceum, a potem na dobre studnia.



 Sweater - CLICK
Co myślisz? Jaką szkołę wybierzesz/wybrałeś? też masz taki problem?

Related Articles

27 komentarze:

  1. ja jestem na matfizie i to chyba nie byl za dobry wybor.:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.. Moje najgorsze przedmioty. W życiu matma i fizyka..:/

      Usuń
  2. Też mieszkam w małym mieście gdzie do wyboru mam tylko jedną szkołę... Dojazdy to tez nie jest cos dla mnie więc myślę nad wynajęciem pokoju w mieście w którym będę sie uczyć, bo internaty tez mnie jakos nie zachęcają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem drugi rok w technikum, pamiętam jak zastanawiałam się nad wyborem szkoły. Idąc tam gdzie jestem w tedy byłam pewna, ze moja przyszłość będzie na 100% z tym związana aktualnie nie do końca tak chce. Podjąć właściwą decyzje nie jest łatwo lecz zawsze nawet w średnio podjętej decyzji szukajmy pozytywnych rzeczy. A co do dojazdów w mojej szkole klasie chodzą osoby, które mają do pokonania codziennie 30km, mimo, że czasem się im nie chce bad jest ciężko. Wsiadaj w autobus i jadą bo wiedzą, że chodzą do szkoły do której chcieli się dostać i robią w niej to czego pragnęli. Tak naprawdę odległość i życie dojeżdżając da się pogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat mieszkam w dużym mieście, więc niby łatwiej ale za to większy wybór ;) Ale wybrałam humana w bardzo dobrym liceum i jestem zadowolona z tego wyboru :)
    Super spodnie! ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze możesz mieszkać w internacie - sama zastanawiam się nad tą opcją :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem na organizacji reklamy i to ciekawy kierunek
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam w link :) Fajne zdjęcia, jak i ootd :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno jest podjąć właściwą decyzję. Tak na prawdę zawsze będziemy się zastanawiać co by było gdybyśmy wybrali inaczej... powiem Ci jedno, idź za głosem serca, rozsądek jedynie troszkę Ci w tym pomoże!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam w linki :) Fajny blog. Zapraszam do mnie
    http://juliamelnyczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Po klikałam w linki :) Fajny blog. Zapraszam do mnie
    http://juliamelnyczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem w 3 gim i też niedługo będę miała wybrać szkołę i powiem ci, że mam takie same problemy jak ty bo do miasta mam dość daleko :/
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki sam problem :) Jestem w 2 gim :) ciekawe zdjęcia :D kliknięte
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze możesz mogłabyś mieszkać w internacie jeśli masz taką mozliwość oczywiście
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybór szkoły średniej nie należy do najprostszych, ale jak już się zdecydujesz na pewno będziesz zadowolona! :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybór szkoły średniej to naprawdę poważna decyzja. W zeszłym roku musiałam się z nią zmierzyć. Muszę przyznać, że nadal czuję się niezdecydowana odnośnie tego, co naprawdę chcę robić w przyszłości i jakie studia wybiorę. Wybór odpowiedniego profilu był najgorszy, ponieważ interesują mnie przedmioty z przeciwnych biegunów, więc miałam utrudnioną sytuację. Musiałam zdecydować - to albo to. Ostatecznie wybrałam profil, który da mi o wiele więcej możliwości, aczkolwiek do dzisiaj nie jestem pewna, czy był to dobry wybór. Mam wrażenie, że zbyt szybko musimy stawać przed tak trudnymi wyborami, które będą miały już o wiele większy wpływ na naszą przyszłość.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem w technikum odzieżowym i mam rozszerzoną matematykę i geografię. Bardzo jestem zadowolona z tego wyboru :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem w pierwszej gimnazjum, więc mam jeszcze trochę czasu. Według mnie przyszłość to okropny temat, bo nigdy nie potrafię stwierdzić, co chciałabym robić. Co mi pozostaje? Będę cieszyć się chwilą, przynajmniej póki mogę!

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejny świetny post! czekam na kolejny bo aż miło się czyta:)

    zajrzysz do mnie? byłby mi bardzo miło jakbyś zostawiła po sobie ślad:) KLIKNIJ A PRZENIESIE CIE NA BLOGA
    a za obserwacje się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze rozwiązaniem są też bursy, internaty itd. Zależy czy dobrze byś się tam czuła, ale mogłabyś spełniać się w wymarzone szkole i poznałabyś mnóstwo nowych znajomych! :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno wybór nie jest łatwy więc trzeba się porządnie nad tym zastanowić, bo cieżko będzie zmienić kierunek w liceum, kiedy jesteśmy już przygotowywani do matury ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post. Zapraszam serdecznie do mnie nowy poststaram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :* http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja szkole srednia mam już za sobą, ale najpierw byłam na mat geo wos potem zmieniłam na polski włoski angielski i wos:) nie żałowałam

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS