hair total shit or not

Heii!
Jak tam u was? U mnie jak na razie jest okej.. z wyjątkiem nauki, ale to nic nowego. Cały czas na nią narzekam i niestety tak już zostanie. Chcę pogadać trochę o swoich włosach, co zaczeło mnie w nich wkurzać, a co nie.Ostatnio mam straszną ochotę ogolić się na łyso. Moje włosy totalnie przestały mi się układać, przynajmniej mam takie wrażenie,bo koleżanki mówią inaczej. No, ale na pewno jakaś cześć z was tak ma/ miała.
Marzy mi się, aby mieć cały czas jasny blond, ale nie przefarbuję włosów za nic. Moje włosy teraz są ciemnym blondem, który ostatnio zaczął wpadać w szary, tak mi się chociaż zdaję. My blondynki mamy raz jaśniejszy kolor raz ciemniejszy, zależy od pory roku, krótko mówiąc bardzo fajnie, ale czasami to wkurza. Ja wolę tą jaśniejszą wersję. W lecie mam super jasny kolor, a w zimie ciemniejszy. Mam małe pasemka na włosach ( już od podstawówki) i wygląda to trochę jakbym je przefarbowała, ale jakoś podoba mi się to. Hymmm.. w sumie cieszę się że jestem blondynką bo mogę doświadczyć dwóch kolorów i tego będę się trzymać (haha)

Powiem wam, że jestem fanką obcinania włosów, co jakieś dwa miesiące podcinam włosy u mojej cioci(fryzjerki) Nie obcinam się u niej dlatego, że jest moją ciocią, ale że wie co tak naprawdę robi ( nie tak jak większość fryzjerek w Polsce) . Wcześniej nie wyobrażałam sobie krótszych włosów, nawet gdy mnie niektórzy namawiali do ścięcia nie ścinałam za nic. Moje włosy prawie rok temu sięgały do bioder, teraz jak patrzę na starsze zdjęcia mówię:' Jak ja utrzymałam te włosy'(haha). Po ścięciu włosów do takiej długości jakiej mam teraz, zdaje mi się, że dalej mam długie, a co dopiero było kiedyś.. gdzie włosy miałam bardzo długie chodź nie należały do super zdrowych. 
Mam krótsze włosy, podkreślają pięknie ciało, są zdrowsze o wiele i gęstsze. 



DRESS- CLICK

A ty czego nie lubisz coś w swoich włosach, a co lubisz?

Related Articles

5 komentarze:

  1. ja kocham miec dlugie wlosy, a wlasnie rzadko chodze do fryzjera;/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama musze w koncu podciąć swoje, widzę dużo rozdwojonych końcówek niestety:C

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie tak samo jak Ty :) Raz nawet szkolna pielęgniarka (!!!) pytała mi się, czy farbowałam włosy, albo używam szamponów koloryzujących.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez tak mam !!! Mam ciemny blond, w lato mi jaśnieje i mam pasemka. I tez chcialabym przefarbować, ale tego nie zrobie bo nie chce zniszczyć włosów.

    mery-bloog.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej w swoich włosach nie lubię tego, że się kręcą i są cienki. Fajny post.
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS