Finally, the end


 Heii!
Wreszcie wracam już na dłuższy czas na bloga, koniec męki. Strasznie się cieszę, że będę mogła robić to co lubię. Nauka jest i nadal będzie, ale o wiele mniej jej będzie.Jestem już po testach gimnazjalnych, czuję się świetnie. Zakończyłam rozdział.
Jak mi poszło? Całkiem okej, ale mogło być o wiele lepiej.. Szczególnie zawiodłam się na biologii, która była trudna.Język polski charakterystyka mnie rozłożyła na łopatki. Również język niemiecki nie poszedł mi najlepiej. A wam jak poszło?. 
Skończył się mój kochany serial już dwa tygodnie temu, przez to mój humor zamiast się polepszyć, pogorszył się. Cały serial Wspaniałe Stulecie sprawił, że patrze inaczej na różne rzeczy, dał mi więcej odwagi. Piękna historia Sulejmana - Jak potężnym był władcą, jak wiele zrobił dla swojego kraju..  i sułtanki Hurrem zostanie w mojej głowie, sercu.  Nie chcę się rozpisywać bo pewnie niektórzy z was nie wiedzą o co mi chodzi, jednak wszyscy powinni wiedzieć kto to był Sułtan Sulejman. Cała historia za jego panowania poruszyła mnie do łez jak i zaskoczyła. 

Mimo wszystko, chcę wam pokazać co robiłam ostatnio w formie zdjęć.
 

Mix Zdjęć 
(zdjęcia z snapchat)












Skirt - Click

Jak poszły ci testy gimnazjalne?.

Related Articles

51 komentarze:

  1. fajny mix, zapraszam na mojego snapa - kataszyyna

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna jestes:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy mix mi też biologia nie poszła reszta całkiem dobrze
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny piesek ! też mam yorczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na egzaminach pewnie pójdzie mi podobnie: biologia i niemiecki są moją piętą achilllesową:( Z tego co widziałam to wszyscy narzekali na te charakterystykę... Aż boję się co ja zastanę na swoich egzaminach :/
    Kliknęłam w baner Shein :)
    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix :)

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/04/zadbaj-o-swoje-wosy-3-maseczki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś prześliczna. :3
    Również jestem strasznie smutna przez to że mój ukochany serial Wspaniałe Stulecie się skończył. :C Bardzo się w niego wkręciłam :) Jedyne co mnie pociesza to nowy serial Wspaniałe Stulecie: Sułtanka Kosem. Obejrzałam już trzy odcinki i nawet mi się podoba, bardzo podobny do poprzedniego, ale jednak inny. :D

    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również oglądam teraz Kosem jak na razie jest za bardzo smętne.. W wspaniałym stuleciu już w 1 odcinku była ta radość, zainteresowanie..

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia, prześliczny piesek! *-* Jejku! Już za dwa lata piszę egzamin gimnazjalny, bardzo się boję... No ale.. Jakoś dam radę :)) Świetny blog, więc zaobserwowałam :))
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pisałam testy w tamtym roku i biologia również nie psozła mi super :/
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie pisałam tylko egzamin szóstoklasisty,więc się nie wypowiem :(
    U jednej dziewczyny prosiłaś o kliknięcie w baner? Ja już to zrobiłam.
    Obserwuję i zapraszam do siebie zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że masz już wszystkie testy za sobą ;) Nie przejmuj się tym, że wydaje Ci się, że z czegoś Ci nie poszło, bez sensu to teraz rozpamiętywać, w końcu zrobiłaś co mogłaś i to się liczy :) Teraz ciesz się z praktycznie wolnego ;)

    Kliknęłam w link i w banner na pasku bocznym, poklikałabyś w bannery pod moimi postami? :)

    / www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com / ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jesteś śliczna :)
    zapraszam do mnie --> http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście poklikałam gdzie sie dało, co zauważyłam to kliknełam :D Baner też
    Pozdrawiam serdecznie, jesli trzeba będzie jeszcze klikac to pisz smiało, nie ma sprawy zawsze moge poklikać :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście przechodzilam to rok temu :) zdjęcia fajne słodki piesek :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jak prosiłaś kliknełam- mozesz sprawdzić :) Po zdj wnioskuje, że jestes bardzo kreatywną dziewczyną :) Jesli mozesz odwdzięcz sie obserwację- zrewanżuje się!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na szczęście nie pisałam ale pisze za rok niestety :(( mam nadzieję ze będziesz miała mimo wszystko bardzo dobre wyniki :*
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    Mój blog to shiny-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Egzaminy na szczęście mam już dawno za sobą, ale faktycznie ta charakterystyka musiała piszących nieźle zaskoczyć. Wspaniały mix zdjęć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No to teraz troszkę luzu. :) Ja niedługo zaczynam sesję niestety... Bardzo fajny mix zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Testy no tak średnio . Oczywiście to zaskoczenie ,że jest do napisania charakterystyka nie zapomniane przeżycie haha ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  20. Co prawda mam jeszcze rok do swoich testów, ale już stresuję się jak cholercia :| Ale jakoś to będzie, musi być! Kliknęłam w baner tak jak prosiłaś i czekam teraz niespodziankę! :)

    Relacja z Miasta Aniołów. Może wpadniesz? :) California #2

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz pora wybrać szkołę ponadgimnazjalną :) Życzę wysokich wyników na egzaminach :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. TESTY POSZŁY MI NIE NAJGORZEJ WSZYSTKO I TAK SIĘ OKAŻE W CZERWCU ;)
    http://diveex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Testy... Mogło być lepiej, mogło być gorzej! :D Ja pisałam język angielski a nie niemiecki - z tego drugiego nic nie łapię. Charakterystykę jako tako napisałam, czekam tylko jak spojrzy na nią komisja ;D
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    PS Kliknęłam w baner Sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ może wspólna obs?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na szczęście mam jeszcze dwa lata do przygotowania się na egzaminy gimnazjalne.
    Uff jeszcze mogę się troszkę poobijać haha :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie egzaminy nie poszły najgorzej, ale wiem, że mogło być lepiej
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega mix :)

    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też pisałam egzamin w tym roku i wydaje mi się, że nie poszedł mi tak źle :)
    Fajny mix!

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo, fajny mix. Oby więcej takich. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś prześliczna. Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna jesteś i cudowny piesek! A testy poszły mi świetnie!


    http://mvrceliablogspot.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny mix :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piesek co to jest za słodziak :))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę, że już masz po wszystkim. Ja będę pisać dopiero za dwa lata i najbardziej boję się biologii :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. obs/obs? jeśli tak, daj znać u mnie na blogu :)


    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wydaje mi się, że w tym roku egzamin był dość prosty, chociaż najtrudnijesza była dla mnie część historyczna i przyrodnicza :/ swietny mix
    Zapraszam do mnie http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja już testy mam dawno za sobą, super mix zdjęć!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  38. Egzaminy nie były takie złe :) Ja tymczasem napisałam charakterystykę z rozprawką, choć większość trzecioklasistów "machnęła" jedynie charakterystykę. Moja polonistka stwierdziła, że dobrze zrobiłam, ale to się dopiero okaże :D
    Mam nadzieję, że Twoje wyniki będą jak najlepsze!
    przez chwilę oglądałam ten serial, ale nie miałam czasu na dwa odcinki dziennie, więc siłą rzeczy odpuściłam sobie po tygodniu śledzenie losów rodziny sułtana.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia kochana!
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w tym roku pisałam matury i jak dla mnie nie były łatwe. Przeczytałam, że oglądałaś Wspaniałe stulecie. Jak serial Ci się podobał to polecam Wspaniałe Stulecie: Kosem. Można go obejrzeć w internecie(rozszerzona wersja) lub na TVP 1 :) A co do mix'u to bardzo fajny !
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne zdjecia, bardzo ladna jestes <3

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięcze :*

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS