my needs



Heii!
Zakochuje się coraz bardziej w długich, podkręconych rzęsach. Nie mogę im się oprzeć zazdroszczę osobą co mają długie,gęste rzęsy naturalnie. Chciałabym sobie nawet je przedłużyć, ale ze względu na wiek nie zrobię tego. Co jedynie mi zostało? Jakieś dobre regenerum do rzęs. Zastanawiam się ostatnio nad lashvolution jak stosowałaś tą odżywkę koniecznie daj znać co i jak. Bardzo dużo dziewczyn ją poleca, a efekt jest mega jednak nie jestem do końca pewna.
Również jestem fanką długich paznokci jak i krótkich. Według mnie dobrze mieć długie i krótkie. Jak dobrze pamiętam parę lat temu miałam długie paznokcie równe i nie łamały mi się tak strasznie jak teraz. Aż jak obcięłam wtedy paznokcie, doznałam ulgę i świetnie czułam się w krótkich. Natomiast znów mam ochotę mieć piękne długie pazurki. Nawet bierze mnie na żelowe, ale nie. Spróbuję jeszcze raz zahodować swoje paznokcie.
 Muszę się jeszcze zabrać za piercing w uchu. Ucho zapełnione kolczykami jest cudowne.. w kolczykach długich, krótkich dobrze się czuję, a gdy będę mieć coraz więcej ich, będzie jeszcze lepiej się prezentowało moje ucho!.A szczególnie nie mogę się doczekać lata, gdy godzinami będę poświęcać czas na opalanie. Uwielbiam to.
Moje potrzeby się nie kończą co chwilę dochodzi coś nowego.. każda dziewczyna tak ma.














Mały kolaż Boho z SHEIN 


Click : Click : Click : Click : Click : Click


Click : Click :  Click : Click : Click : Click
(klikniesz?)

Co myślisz o pięknych długich rzęsach, paznokciach?.
I o potrzebach naszych (dziewczyn)?.

Related Articles

9 komentarze:

  1. Moja mama korzysta z odżywki do rzęs Revitalash i są mega efekty. Ja preferuję paznokcie długie, aczkolwiek ból po złamaniu ich w czasie sportu jest nie do zniesienia.

    http://xmylittleuniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny look, jeans zawsze wygląda świetnie ale fryzurka jest genialna.
    Kliknięte linki wraz z banerem.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dlugie paznokcie i jesli chcesz zeby szybciej ci rosly to polecam ci odzywke eveline 9w1. Ja rowniez marze o dlugich, podkreconych, naturalnych rzesach. Ja mam dlugie, ale niestety proste :(

    mery-bloog.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. co do rzes, mam prawie tak samo!:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na konkurs fotograficzny! :)
    pbdamian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam długie, podkręcone rzęsy, ale takie naturalne..Nie sztuczne, ociekające tuszem :)
    Ostatnio pokochałam też takie dwa warkocze jak na pięknych zdjęciach powyżej.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te warkocze, slicznie wygladasz ;) inspiracje cudne :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam :) jeśli Ci się spodoba zaobserwuj <3

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS