differently






Cześć!
Coraz bliżej wakacje, a właściwie za 4 dni. Ja praktycznie już świętuje wolne od 2 tygodni, oceny powystawiane niczym się nie przejmuję jest okej. Jakiś czas temu nie przepadałam za czytaniem książek, teraz to mnie trochę relaksuje. W ciszy wśród lekkiego wiatru drzew, śpiewających ptaków do tego herbata i dobra książka, cudownie.

===========================================================================
Znów zabrałam się za książkę - Miley Cyrus DOBRA/ZŁA. Wpadłam na pomysł aby napisać trochę tutaj o tej biografii. Osoba, która ma złe zdanie o tej piosenkarce to nie sięgnęła by w życiu po tą książkę. Ja zawsze lubiłam Miley, ale to się zmieniło. Po przeczytaniu moje zdanie o niej i patrzenie na inne rzeczy się zmieniło na ogromny plus. W całej biografii możemy poznać jej życie od małego w 351 stronach. Wszystko jak zmieniała się co czuła o jej rodzinie, przyjaciołach, karierze jest w tej biografii. Nawet jest dużo napisane o jej ojcu co on przeżywał i robił przed narodzinami Miley. Książka dokładnie wszystko opisuje jest również parę zdjęć od małego do teraz. Całkowicie możemy stwierdzić i wyobrazić sobie co Miley doznała. Przyjemna, miła, luźna i ciekawa książka.
"Bądźcie, kim jesteście, róbcie, co robicie, bądźcie, kim chcecie być, żyjcie swoim życiem i nie przejmujcie się tym, co mówią inni" - deklarowała Miley.












 Blouse - CLICK

Jakie książki polecicie mi?

Related Articles

6 komentarze:

  1. dla mnie Miley jest nadal fajna osoba:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzka:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o książce nie słyszalam, ale Miley lubię, więc może kiedyś po nią sięgne :) Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal uwielbiam Miley :)
    Super zdjęcia :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam o niej zdania, lubiłam ją, gdy oglądałam Disneya, a teraz po prostu nie interesuję się jej muzyką ani życiem, więc też nie będę jej oceniać. Ja polecam Hopeless, If I Stay, Ostatnią Piosenkę czy np. Eleonorę i Parka :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i uwielbiam Miley od czasów Disneya, ale widzę dla niej marną przyszłość! :((
    Zapraszam do mnie:
    http://dominikamarciniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS