already

 Cześć!
 Jak tam u ciebie piękna?. Uśmiechnij się bo to czas wziąść się w "kupe" tak to teraz! Nowe rzeczy, książki, które za pare miesięcy, będą wyglądać tragicznie. My sami będziemy wyglądać gorzej niż teraz, nieprzespane noce, ból głowy, stres, wory pod oczami mówią Witaj!. Serio lubię i to bardzo kupować nowe przedmioty do szkoły zeszyty, pisaki itp. jest to moja przyjemność twoja pewnie też, która pojawia się raz w roku to jedyna rzecz pozytywna związana z szkoła.
No wiadomo jak te wakacje szybko zleciały wszyscy to wiemy, ale to nic nowego czas jest nieubłagalny nie zmienimy tego, pare miesięcy temu miałam dwanascie lat, a nie pietanśćie.
Jednak ciesze sie, ze wreszcie skończyłam gimnazjum i poznam nowe twarze, będą nowe wspomnienia, przeżycia mam nadzieję, że same pozytywne. Chcę poznać jak najwięcej nowych osób i uściskać z nimi dłoń, rozpocznąć nową przygodę. Złe wspomnienia z gimnajum wyrzucić na bok i skupić się na nowej szkole i drodze życia.






  Glasses - click

Lubisz poznawać nowe osoby?

Related Articles

5 komentarze:

  1. Ja zmieniam kierunek studiow, bede mieszkac z innymi ludzmi, tez szykuja sie zmiany. Powodzenia w nowej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupowanie zeszytów i innych niezbędnych rzeczy do szkoły zawsze cieszy. Później, podczas roku szkolnego już nie cieszą tak bardzo.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez udaje sie do liceum. I szczerze mam w sobie nutke niepewnosci i leku, ale wierze, ze dam rade! Bo jak nie ja, to kto? No nikt.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja takze nie moge sie doczekac, jak poznam nowych ludzi w nowej szkole ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS