POWRÓT






 Hej!
Wreszcie, wreszcie mogę wrócić do blogowania, strasznie tęskniłam za tym. Przez długi czas było mi ciężko, miałam tylko w głowie: "mój blog ma non stop ten wygląd, nie podoba mi się " " musze mieć dobry aparat to moje marzenie! aby dodawać lepsze, ładniejsze zdjęcia" " moja nazwa bloga mnie zniechęca do wszystkiego" 
Przez wielką burzę w mojej głowie doszłam do celu i zrobiłam wszystko co mi przeszkadzało. Tak mam lustrzankę, czuje się świetnie, niemogę się doczekać nowych zdjęć na blogu! Jakiś czas temu chciałam mieć dobry aparat, myślałam nad zwyczajną lustrzanką typu Canon 1200d, a tu mam jeszcze lepszy model niż jaki mogłam sobie wymarzyć. Canon 700d trafił w moje ręce! ♥
Nowy wygląd bloga dużo też zmienił, wcześniej mój wygląd był okej, ale strasznie mnie zniechęcał. Nowy, który zrobiłam sama( tak sama) otworzył drzwi przede mną. Nazwa bloga z julcze-blog zmieniła się na justlovejulie. Czuję się świetnie, że wreszcie odnalazłam moją prawdziwą nazwe. Usunełam dość sporo wpisów z bloga, które mi się nie podobały. Chce zacząć prawie od nowa.


ZAPRASZAM: (zniżki, ubrania)


 SKLEP - CLICK
15% Off Coupon: NEWCHIC15

CLICK - CLICK - CLICK - CLICK
(klikniesz?) SKLEP - CLICK
 cndirect-lyf15 === 15%
cndirect-lyf14 === 14%  


Jak ty myślisz dobre są zmiany na blogu?


 

Related Articles

25 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia. Czekam na dalsze fotografie z nowego aparatu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że zaczynasz prawie od nowa. Czasami takie zmiany są potrzebne, aby się rozwijać! <3
    Mam nadzieję, że teraz blogowanie stanie się dla Ciebie tylko przyjemnością.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny jest ten wygląd bloga ;)
    Śliczny kolor masz na ustach!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie powodzenia, można powiedzieć,że zaczynasz nowy rozdział. Czekam na więcej zdjęć zrobionych nowym aparatem!

    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, bardzo fajny blog

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również wróciłam do blogowania parę dni temu, bo powróciły mi pomysły na posty :D Powodzenia

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, że wróciłaś i pewnie masz już dużo pomysłów na wpisy i że zaskoczysz swoich czytelników. Życzę powodzenia w 'nowym rozdziale' Twojego bloga i czekam na nowe posty, z nowymi i jak to Ty napisałaś, lepszej jakości zdjęciami. Pozdrawiam:)

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe ja miałąm podobnie tez niedawno powróciłam do blogowania które porzuciałam ze wzgledu wasnie na słabe zdjecia :)
    https://arienns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz fajnego bloga kochana.
    Piękny desing.
    Zdjęcia pieska są cudowne.

    Zapraszam , za każdą obserwacje odwdzięczam się http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zmiany sa zawsze dobre :) nie odwiedzałam twojego bloga wcześniej, ale teraz wygląda naprawdę dobrze!

    zapraszam do siebie; honeymoon-adventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnie się czyta i cuuudowny wygląd bloga! ♥ kliknęłam

    Zapraszam do mnie na konkurs *klik*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcia są wyjątkowe :) Cieszę się, że udało Ci się wrócić do blogowania i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Więc życzę udanego prawie nowego początku <3 Wygląd bloga jest piękny :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że wróciłaś :) Zazdroszczę nowego aparatu no i tego uroczego psiaka!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami takie zmiany i zaczęcie prawie od początku jest dobrym rozwiązaniem. Sama tak uczyniłam i to bardzo pomogło :D Oby u Ciebie także tak było! ^^

    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny piesek ^^
    Czekam na nowe zdjęcia :D

    pink-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też chcę kupić canona 700D właśnie :) to jest bardzoi dobry aparat!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę doczekać się zdjęć na twoim blogu robionych nowym aparatem :)
    http://hello-alexa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze zmiany i przerwa jest potrzebna! Też taką miałam i bardzo dobrze mi zrobiła ♥ Fajnie, że już wracasz!
    Uroczy piesek ;*
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super wygląda Twój blog ! Lubie takie minimalistyczne designy :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ze wrocilas! Piękne zdjęcia i powodzenia :^

    Buziaki zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny piesek :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie, że wróciłaś :) Uroczy piesek !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS