TV series



  Cześć!
 Pomału kończy się czas na nasze przyjemności seriale,filmy. teraz zaczyna się ten okres, w którym coraz mniej będziemy mieć na nie czas. Wakacje to była chwila,aby je nadrobić, zacząć od początku poznać nowe seriale.Wkręcić się w nowe opowieści, historie, zagadki, twarze. To cudowny moment siedzenie przed ekranem komputera otulona w milusi kocyk lub nie, pijąca przepyszny napój typu smoothie,lemoniade( szczególnie z słomka), kawe i do tego pyszne ciastko z polewą czekodlady, chłodzące lody o smaku truskawki, jagody, borówki, mango, czekolady i zdrowe, smaczne, wodniste owoce? wszystko to to był/jest jeden uśmiech na mojej twarzy. Niestety teraz może być tego tylko coraz mniej, większość przyjemności się kończy, ale myślę, że tylko na chwilę. Bo z tego nie zrezygnuję.. 
Szczęgólnie wznowiłam więś do Słodkich Kłamstewek od dwóch lat jestem z tym serialem(lub więcej?) ale tak naprawdę z przerwami w te wakację nadrobiłam dwa stracone sezony i poczułam się świetnie, że powróciłam do mojego ukochanego serialu, ale to tylko jeden z paru ulubionych seriali.






t-shirt - CLICK skirt - CLICK necklace - CLICK bra - CLICK


Jakie lubisz seriale?
Może post o moich ulubionych serialach?

Related Articles

17 komentarze:

  1. Ładny choker :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są piękne :) Jakie seriale oprócz Słodkich Kłamstewek oglądasz? :D


    personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach seriale ♥

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja!
    http://herewegomotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Znajdzie się czas na wszystko, też zawsze się o to martwiłam, ale zawsze udawało mi się zorganizować czas na przyjemności :) Słodkie kłamstewka to mój ulubiony serial <3 Bardzo fajne zdjęcia, pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale narobiłaś mi "smaka" na to ciasto i pyszne, świeże owocki mniam! Moim ulubionym, nr 1 na zawsze jest serial Gossip Girl, natomiast teraz też oglądam Słodkie Kłamstewka, tylko w wersji oryginalnej, po angielsku- jako Pretty Little Liars :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia! pozdrawiam i udanego roku szkolnego <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja :)
    Idealne zdjęcia
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam seriale! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak wakacje to idealny czas na nadrobienie zaległości w serialach i filmach :) Super zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty Little Liars to mój serial numer jeden. Jest świetny! I aż szkoda, że wraz z rozpoczętym rokiem szkolnym znów rozpoczną się w nim zaległości :(
    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kocham Pamiętniki Wampirów <3
    oglądałaś?
    jak nie, to polecam!
    obserwuję
    Mój blog-kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Również oglądam ten serial zaczęłam w sierpniu i kończę 4 sezon, jednak nadrabiam to w sposób taki, że czytam książkę, bo na chwilę obecną to z nią jestem teraz w tyle, haha! Szkoda, że ten czas się skończył, jednak szybko te 300 pare dni się skończy i znów na blogach zagoszczą serie wakacyjne ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te spódniczki są świetne. :) Ale mi nie pasuje..

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS