What I have chosen? Co dalej?










Co dalej?
Doszliśmy do takiego momentu w życiu gdzie musieliśmy dokonać wyboru. Co dalej? Czym będziemy się zajmować?. Według mnie jest to za szybko, żeby postanowić taką decyzje .Tak naprawdę człowiek z czasem wie co chce robić w życiu co lubi robić, a co chce wiązać z dalszą przyszłością. Podejmujemy wszystko pod presją, najwięcej z nas dokonuje decyzji pod wpływem:"gdzie pójdzie mój kolega, koleżanka czy nawet przyjaciółka" "ważne, aby skończyć i wolne" lub pójście do szkoły, na profil, który totalnie mi się nie przyda.. taka jest prawda. 

Aby zdecydować lepiej dla siebie, warto: przemyśleć, skupić, zastanowic się czy lubię "grzebać" w komputerze, pracować w papierach, coś z przyrodą? zajmnować się różnymi sprawami, pomagać, może coś z sztuką?. Dokonawanie pochobnie decyzji  nie jest dobre. Ale ważne jest to co chcemy spełniać jako hobby, a co chcemy pełnić na codzien. Determinacja, przekonanie do tego gdzie sie idzie i co się wybierze,warto być zdeterminowanym. Wsparcie,pomoc od przyjaciół przede wszystkim od rodziny, ale najważniejsze to co ty chcesz robić. Nikt inny nie może ci w tym przeszkodzić jedynie Cię wesprzeć.







Co sądzisz o podejmowaniu nagle decyzji, złych decyzji?

Related Articles

13 komentarze:

  1. Nikt nie może życia przeżyć za nas, więc nasze decyzje na temat przyszłości muszą być naszym osobistym wyborem :) możemy się tylko inspirować radami innych, ale najważniejsze żebyśmy znaleźli coś co nas uszczęśliwia. Świetne zdjęcia. Bluzka bardzo mi się podoba :)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwazam ze, moje zycie nalezy wylacznie do MNIE i tylko ja mam prawo decydowac co chce robic, jak chce postapic, nie powinnien nikt probowac wplywac na moja dezycje, takie jest moje zdanie ;)
    co do zdjec zakochalam sie wreczw t twoich wlosach!
    moze wspolna obserwacja? ;3 daj znac u mnie na blogu

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, że zawsze jest czas na zamiany jeśli źle wybierzemy! I w taki sposób w liceum byłam w trzech różnych klasach. O różnych profilach. Nie żałuję, bo teraz zaglądając do książek czuję się dużo lepiej niż gdy byłam na całkowicie innym profilu. Co prawda przez to nie wiem jeszcze jakie studia wybrać, ale przynajmniej wiem, że aktualnie robię to co lubię. I nie spędzam całych dni na uczeniu się na biologię, której jak się okazało jednak nie lubię.

    dorosłe życie kamili

    OdpowiedzUsuń
  4. Biała sukienka jest piękna, a zdjęcia - świetne. Wybory są najcięższe - mówię to jako baba po 20, która niby powinna ustabilizować się w jednym kierunku i za nim podążać, a dalej tutaj studiuje co innego, tutaj chce robić co innego, a pracuje w zupełnie innej branży.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz cudowne włosy :) ja zawsze wszystko muszę przemyśleć tak z 60 razy, więc nagłe i złe decyzje to u mnie rzadkość :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome pictures! You're such a beauty :*

    Love,
    Christina ♥
    cinapeh.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, niektóre wręcz urocze:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Ja swój cel na życie mam obrany :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja, będąc już zapisana do klasy na określony profil nadal mam wątpliwości. Wiem jednak, że niezależnie po jakim profilu mogę wybrać dowolny kierunek studiów, teraz pytanie jaki.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieziemskie zdjęcia! :)
    Ciężko jest podjąć właściwą decyzję, która będzie miała wpływ na całe nasze dalsze życie, które tak właściwie dopiero zaczynamy.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna ta biała tunika na Tobie. To prawda- nie jest łatwo podjąć decyzję co robić w życiu- na pewno trzeba iść za głosem serca i mieć odwagę być sobą:-)

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS