WISHLIST ZAFUL / RATING

Cześć!
Po raz pierwszy robię wpis o jednym sklepie.Stwierdziłam, że dokonam wyjątek dla akurat tego sklepu. Nie wiem czy będą jeszcze takie posty, chcę się sprawdzić w tej roli.Dlaczego? No właśnie dlaczego?. Nie przypomina on mi żadnego chińskiego bagna.Cała strona zrobiła na mnie ogromne wrażenie, zaskoczenie rzeczy, ubrania są bardzo dobrej jakości. Skad to wiem? filmy na youtube itp. dały mi świadomość, że sa bardzo dobre, dużo youtuberek poleca ten sklep. Uznałam, że przejrze całą stronę i dam wam znać co "odkryłam". Dzięki tym kolażą sami możecie ocenić w szybki sposób rzeczy z tego sklepu. Koniecznie sprawdzcie cały sklep jakie mają dobre ciuchy, rzeczy i jak wygląda to cenowo.Wszystkie ubrania mnie zaskoczyły, dlatego sama zamówiłam sobie pare ciuchów aby sprawdzić ich jakość i potwierdzić słowa innych.

SHOP - ZAFUL






                                            CLICK - CLICK - CLICK - CLICK - CLICK - CLICK
                                                                          


Jak wam podobają się u nich ciuchy?
Wolicie zakupy internetowe czy stacjonarne?

Related Articles

7 komentarze:

  1. Dostałam ostatnio zamówienie z Zaful i jestem naprawdę zachwycona!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nawiązania współpracy i poklikałam ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten sklep i ich asortyment! Poklikałam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też zaoferowali współpracę ;)
    Gratuluję nowej współpracy.
    Jestem bardzo wdzięczna za obs i komentarze
    Poklikane
    Mój snapchat blogowy: styleandfashio9
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. również z nimi nawiązałam współprace i czekam na paczkę. i tak jak mówisz również zachwyciło mnie to, że wszystko wygląda nie jak chińskie badziewie, tylko normalne, porządne ubrania.
    poklikałam w większość linków, można Ciebie prosić o to samo? byłabym wdzięczna:)
    Nie mogę się doczekać zobaczenia co sobie zamówiłaś!
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS