High Hopes








Jak jest? nadzieja? czego potrzebujemy?
Musi być tak? nie chce tego, dlaczego? to dobrze? boję się, powiedziec jej? jak zareaguje? a jak mnie wyśmieje? zapomni mnie lub znienawidzi, a jak się zmieni i już nie będzie dla niej ważne to co było, wspomnienia, radość,śmiech, przytulenie,uśmiech przeżycia, sekrety, historie, chwile, smutek, ból, płacz, uczucia, tajemnice, miłość, przyjazn, JA? jak zapomni to? jak mnie opości?boję się powiedziec kocham cie, zapytać o cokolwiek, to nie to samo, czuje niedosyt, nie chce tak, nie chce zmiany, zawsze niech będzie sobą, ja też, ale będę udawać, ból, niepokój, żal, płacz. Wszystko, aby nie było tylko gorzej.










Teraz to pamiętam, cofam się do samego początku,
Ale tu tylko ja jestem winny i teraz to akceptuję.
To czas by już odpuścić, wyjść i zacząć od nowa.
Ale to nie takie łatwe.

Ale mam wielkie nadzieje, to mnie cofa do momentu, kiedy zaczęliśmy.
Wielkie nadzieje, kiedy odpuszczasz, wychodzisz i zaczynasz od nowa.
Wielkie nadzieje, kiedy to wszystko zmierza ku końcowi,
Lecz świat wciąż się kręci...

A w moich snach, spotykam duchy wszystkich ludzi, którzy przychodzą i odchodzą.
Wspomnienia, zdają się pojawiać tak szybko, ale również za szybko cię opuszczą.
Naiwny, tylko wpatrywałem się w lufę pistoletu,
A ja tak bardzo wierzę...


  Julia

Related Articles

0 komentarze:

OBSERVERS