New me?





Hello!
Czas na zmiany w moim życiu. Żyje sie raz więc dlaczego nie? warto spróbować. Wreszcie się przekonałam na jakiś inny kolor moich włosów. Bardzo wkurzał mnie mój ciemny blond, który wpadał lekko w szarość. Znudziłam się, tym bardziej na przeglądaniu różnych zdjęć dziewczyn byłam coraz bardzie nakręcona. Zawsze marzylam mieć jasne włosy jak z czasów dzieciństwa, więc postanowiłam zrobić sobie typowe sombre, dzięki temu moje włosy naturalne nieściemnieją. Podoba mi się ten efekt? jest okej, na początku trudno przywyknąć, ale z czasem się przyzwyczaje. Całe rozjaśnianie wiąże sie z systematycznym dbaniem o włosy. Ja już zaczynam o nie dbać, żeby były w jak najlepszym stanie. Całość pokaże następnym razem jak narazie musze przywyknąć.







 Blouse- Click cap- Click Necklace- Click 
bra - Click



Co myślisz o rozjaśnianiu włosów? zmianny wyglądu?

Related Articles

10 komentarze:

  1. W moim życiu też zadziało się ostatnio parę zmian.
    Śliczne jest ostatnie zdjęcie:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś śliczna :o

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny odcień blondu. Bardzo Ci on pasuje.Zapraszam do siebie.
    Sallien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też farbrnełam włosy na jaśniejszy blod! Pięknie wyglądasz <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany są ważne, masz piękne włoski!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS