better website / photo

Wreszcie czas ujawnić trochę coś więcej o mnie. Od pory jak miałam telefon w ręce uwielbiam robić zdjecia, dosłownie wszystkiego. Moim telefonem od dwóch lat potrafiłam zrobić ponad 30 000 zdjęć. Wszystkie zdjęcia trzymam na komputerze, nieco dziwne, aż tyle zdjęć po co? ta suma sama mnie przeraża, mój komputer jak narazie wytrzymuje, a zdjęcia mają dla mnie szczególną wartość. Moi znajomi więdzą dobrze, jak robie dużo zdjęć, teraz trochę przestałam ze wzglądu na lustrzankę i to oto tym sprzętem zaczełam robić zdjęcia o wiele lepszej klasy. Możecie zobaczyć pare moich zdjęć! Szczególnie dajcie znać czy wam się podobają!.






























Co sądzicie?

Related Articles

1 komentarze:

  1. Zdjęcia piękne masz do tego talent!
    Podziwiam cię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS