daily


  Kolejny raz leżę w łóżku z moimi kumplami chusteczkami, które nie chcą mnie opościć i zatkanym nosem, pieczącym po uszy gardłem.Choroba najwidoczniej nie chce odejść z pola walki i ustąpić. Dwa tygodnie temu chora teraz znów wszystko się powtarza, ale co zrobisz? Zaczął się sezon przeziebień, chorób itp.

W sumie to fajnie przecież w końcu to wolne od szkoły i innych obowiązków, ale mimo wszystko to okropne uczucie, które odciąga cię od wszystkiego, złe samopoczucie nawet wygląd potrafi się poprawić jestem bardziej wysypana różnymi nie fajnymi rzeczami i ospała na całej twarzy, a tego ukryć się nawet makijażem nie da. Trzeba sie z tym pogodzić to norma w naszym życiu. Dzisiaj miałam taką ochotę na zdjęcia mimo jak miałam nie za fajny humor i do tego deszcz, ale podniesłam głowe do przodu i wydaje mi się, że tego, aż tak nie widac na zdjęciach.

 
cap- click jacket- click blouse-click
jacket - click blouse - click
 

Related Articles

1 komentarze:

OBSERVERS