Madison Beer style



Cześć!!
Dużo, ale to dużo się zmieniło od ostatniego wpisu na moim blogu. Co chwilę mnie coś zachęca, aby sprawdzić jak tam mój blog, napisać coś, otworzyć się i jednocześnie wyluzować. Chcę to zrobić to tak robię bo tego potrzebuję. Jak zawszę próbuję uczyć się z różnych zdarzeń z życia. Ostatnie sytuacje dały mi ogromnego kopa, jacy ludzie mogą być nawet Ci, których uważaliśmy za najlepszych, takich na zawsze. Mimo wszystko chce zacząć luźnym wpisem czyli takie jakie lubię, inspiracje. 

Uwielbiam oglądać różne zdjęcia, które mnie w jakikolwiek sposób inspirują. Szczególnie od niedawna pokochałam Madison Beer jej styl i urodę, z dnia na dzień mnie zachwyca.
Młoda, piękna i kto by pomyślał, że niedawno skończyła dopiero 18 lat? Jestem w ogromny szoku, zawsze miałam pewność, że ma spokojnie 20 lat. Życie zaskakuje i będzie nadal zaskakiwało. Wszystko co do tej pory miała na sobie wpadło mi do gustu, sami zobaczcie jak świetnie wygląda!





















Julia.

Related Articles

8 komentarze:

  1. Wesołych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy bym jej nie dała 18 lat! Trochę mnie to przeraża, że młodsze dziewczyny wyglądają starzej ode mnie :O Ale nie da się ukryć styl to ma świetny

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jej styl, może nie w całości, ale znaczna część :). Sama chętnie tak bym się ubrała. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. wczesniej jej nie znalam, ale pierwsze co przychodzi mi na mysl- jej obledna figura! te nogi, ten tyleczek, ten urok, ten styl!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już <3
    nowy pościk- zapraszam!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super aaa <3
    http://pomyslowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

OBSERVERS